.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود یک و نیم میلیون گردشگر به گیلان

سرپرست پليس راه گيلان گفت: از 27 اسفند تا دوم فروردين ماه 233 هزار خودرو با يك ميليون و 400 هزار نفر مسافر نوروزي وارد گيلان شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامرضا سيري افزود: ورود اين ميزان مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.
وي با اشاره به ميزان تخلفات رانندگي در استان اظهار داشت: از زمان اجراي طرح نوروزي در 25 اسفند گذشته تاكنون، 48 فقره تصادف مهم منجر به جرح در استان اتفاق افتاد كه 31 درصد كمتر از سال گذشته است.
سيري ادامه داد: 21 درصد تصادفات مربوط به عابران پياده و 44 درصد نيز سهم موتورسواران بوده است؛ ضمن اينكه در اين مدت، 24 هزار و 600 فقره از رانندگان متخلف جاده‌اي جريمه شدند.
سرپرست پليس راه گيلان خاطرنشان كرد: از آغاز طرح نوروزي در گيلان، 5 هزار فقره تخلفات رانندگي مربوط به سرعت غيرمجاز با 58 درصد رشد و 2 هزار و 700 فقره سبقت غيرمجاز با 53 درصد رشد در استان رخ داد كه 31 درصد تخلفات رانندگي را شامل مي‌شود.
به گفته وي، 363 دستگاه خودرو با تخلفات حادثه‌ساز توسط پليس راه استان توقيف و 24 جلد گواهينامه ضبط شد و از 136 راننده ناوگان عمومي تست اعتياد به عمل آمد.
وي از ايجاد سه ايستگاه عبرت در مسير امامزاده هاشم (س) رشت، ورودي چابكسر و ورودي آستارا خبر داد و بيان داشت: در اين ايستگاه‌ها تصاويري از تصادفات و تخلفات رانندگي به نمايش عموم گذاشته مي‌شود كه مسافران مي‌توانند از آنها بازديد كنند.
سيري افزود: همچنين خودروهايي كه به دليل تخلفات حادثه‌ساز توقيف مي‌شوند با نصب يك پرده براي نمايش عمومي در جاده اصلي گذاشته مي‌شود.
سرپرست پليس راه گيلان در پايان از خبرگزاري فارس به دليل همكاري با نهاد فرماندهي پليس راه گيلان و اطلاع‌رساني به موقع قدرداني كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.